Probolan 50 en historia om att öka muskelmassan

Bästa resultat med Probolan 50

Hej Problan 50! Du är min idol! Jag har tittat på dina videoklipp på nätet sedan april 2010 och det var då jag bestämde mig för att slå på vikterna och ändra min näring. Du är en stor inspiration till mig och jag kan inte tacka dig nog för att ge alla dina gratis tips och råd om att lyfta vikter och näring. Du är ett bra tillskott probolan 50! Jag har tittat på alla dina videoklipp som du har laddat upp på youtube och jag har införlivat din filosofi i mina träningspass. Jag följde i grunden din avancerade träningsrutin på din hemsida (under träningsplaner, avancerad plan) fem dagar i veckan. Jag skulle göra bröstet på måndag, tillbaka på tisdag, ben på onsdag, axlar på torsdag och biceps och triceps på fredagen. Mina träningspass varar mellan 30-45 minuter. Jag skulle vila på lördag och söndag. När det gäller mängden vikt jag lyfte, uppsättningar, reps och vilotid mellan satser, följde jag ditt träningspass på din hemsida under träningsplaner, probolan 50 massförstärkningsplan. Jag skulle alltid göra tre uppsättningar av allt. Första veckan skulle jag lyfta tungt från 3-5 reps med 2 minuters vila i mellan set. Andra veckan gjorde jag de traditionella 8 reppa med 1 minuters vila i mellan uppsättningar. Tredje veckan gjorde jag hybrid träning med de första 2 uppsättningarna med tung vikt från 3-5 reps med 2 minuters vila i mellan set. Den sista uppsättningen jag skulle göra runt 12 reps med endast 30 sekunder vila i mellan uppsättningar. Den fjärde och sista veckan jag följde dina exakta samma träningspass. Jag gör alltid alla övningar mycket långsamt och kontrolleras och jag justerade vikten så att jag skulle kämpa på den allra sista repen! På näringssidan skulle jag äta 5-6 gånger om dagen och äta var tredje timme. Jag befriade mig i att tänka att mat inte alltid behöver smaka bra och om det gör det har det för mycket socker, salt eller artificiell smak. Jag skulle äta mycket brunt ris, vita och söta potatisar, magert kycklingbröst, biff, ägg (ingen äggula), havregryn (inga artificiella smaker), grönsaker, sallader, njurar och sojabönor, linser, jordnötssmör (bara nötter) , Fullkornsbröd, icke-fetmjölk och icke-fet yoghurt, vassleprotein från optimal näring etc. Jag blev van vid att läsa alla näringsvärda etiketter så jag kommer inte att luras av all marknadsföringstaktiken. Jag drack bara vatten och fick ca 7-8 timmars sömn varje natt plus muskelökning från Problan 50. När jag fortsatte fortsatte jag och gick och fortsatte att lyfta och äta bra! Jag fick många komplimanger från vänner och familj längs vägen! Jag är mycket energisk och jag känner att jag alltid är i gott humör och jag älskar definitivt livet! Mitt självförtroende har blivit enormt. Tack igen Problan 50! Du är bäst!”

muskelökning probolan 50

Läsarberättelse

Jag heter George och jag kommer från Rumänien. Jag började börja träna vid 18 års ålder för att få lite vikt och muskel och lägga pengar på grymma produkter som Problan 50. Jag började träna men jag gjorde mycket lite framsteg. Jag lyfte bara vikter utan att titta på min näring och undrade vad jag gjorde fel. Sedan kom jag över Problan 50 Workshop och tittade på alla videoklipp och läste allt om att få muskler. Kroppsbyggnad hade hjälpt mig att må bättre om mig själv och jag är tacksam för att det bidrog till att förändra min livsstil. Under min träning ökade min styrka såväl som min muskelmassa. När jag började lyfta vikter gjorde jag en bröstpress med 40 kg 10 reps och nu kan jag gå så långt som 60 kg 10 reps och 65 kg 8 reps. Den svåraste delen var när jag inte var i humör att träna, händer nästan alla. Jag lyckades övervinna detta genom att lyssna på musik.

Tack Problan 50 för att dela muskelökning med med världen!